Category Archives: Uncategorized

NANTIKAN…

MULAI ESUK !!! Tunggu tauuu…! Advertisements

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

JANGAN SEDIH..BERTABAHLAH.

Diriku..sebagai ingatan. Ada waktu air mata mengalir sendirian, mungkin kerana ada luka yang terasa di hati belum sembuh. Mungkin juga ada hal yang menyentuh hiba di jiwa. Moga nanti, ada yang sedar air mata ini mengalir lalu menyapunya dengan lembut … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

One Sweet Day

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

BADAN KEBAS, KOLESTROL TURUN

✔️ Anugerah The Highest Cholesterol Shooter. . ✔️ Anugerah Pemakanan Terbaik di International Gealth Convention Paris, 1995 . ✔️ KKM approved . .MAL10021962TCR Selain ‘Cholesterol shooter, kebaikan celgynic gold 👇 CELGYNIC GOLD @ MAHARAJA UNTUK LELAKI & WANITA Utk si … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

RESIPI TEH AIS DHAKA

Bahan-bahan: Teh serbuk – Ikut sukatan air banyak mana Susu full cream – Tambah air supaya tidak pekat sangat, juga secukup rasa Gula – Ikut citarasa 2 biji buah pelaga/kayu manis/cengkih (opsyenal) Cincau potong halus Cara-cara: 1. Panaskan air dalam … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

STUDENT CIKGU SELAMA2NYA.

Baik sangat student KK nie. Memang dah kenal lama dan duduk pun selang sebaris je drp rumah KK. sebab tu dia sendiri dtg jalan kaki ke rumah. Lebih 2 jam dia ambik tusyen Personal dgn KK tau. Tapi bukan subjek … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

Terima Kasih Utusan Melayu.

Berakhirnya Utusan Melayu. 😭 Salah satu suratkhabar yg arwah abah suka baca. Dulu2 balik je drp sek. Lepas makan semua, abah duduk kat kerusi kegemaran dia sambil membaca semua suratkhabar. Lama abah baca. Cikgu lah katakan! Tapi sekarang, zaman dah … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , | Tinggalkan komen

IMPIAN untuk Kurus..

Assalamualaikum..kembali disini..sya mulakan dgn kidah impian … imoian setiap wanita…apa lagi kalau bukan utk KURUS…kannn…?? Sebenarnya utk kelihatan kurus apatah lagi sihat & cantik memang takde cara lain paling selamat kecuali dengan SENAMAN & DIET.. Tak perlu tanya org lain…sedangkan … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

BIO SELEZA…LAGI..!!

KENAPA BIO SELEZA : ♡Melegakan masalah senggugut ♡Masalah keputihan ♡Ketidakselesaan semasa haid ♡Selaraskan hormon wanita ♡Menghalang pembiakan ♡bakteria dalam rahim ♡Menguatkan imun ●DEMO BIO SELEZA● °Kanan sekali merupakan pad Bio Seleza. °Dan perhatikan pada Bio Seleza tetap kelihatan kering walau … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

KAMI TIADA KEDAI…!!!

SIDANG MEDIA JUN 2015 Subhanallah.Alhamdulillah.Allahuakbar. Terima kasih ya Allah. Syukur kami atas keizinanMu. Kami warga #OnlinePreneur sgt gembira apabila Mei lepas meninggalkan kami dgn ENERGY hebat. Kejayaaan yg dicapai ini hasil kerjasama dan semangat berpasukan. Walaupun kami bermula dgn RM50, … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

KOPI MINERAL…OH KOPI MINERAL!!

Sedap & Berkhasiat… Satu-satunya KOPI yang penuh dengan KHASIAT UNTUK BADAN YANG SIHAT… ~ Info menarik KOPI MINERAL~ Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

MUNGKIN ……INI ….REZEKI ANDA…!

PENCARIAN GENG TBO .!! Apa tu..TBO..?? Mesti ramai yg ingat..mcm geng nak tgk wayang kann…??..iskk…bukan laa…ada ke rupa saya nie kaki wayang…lebih syok tgk wayang kat rumah..kan semua dh ada sekrg nie…tekan je suis..padam kan lampu…pasang LCD projector ..dah siap … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged , , , | Tinggalkan komen

>>>SANGGUPKAH PROLAPSED (TOMBONG) DI USIA TUA?>>>

I Ramai telah sedia maklum dengan kehebatan Pil Herba Maharani yang bagus untuk memelihara dalaman dan luaran para wanita. Sedikit perkongsian info yang buat saya semakin kagum dengan kehebatan Maharani….. Cerita ini dikongsikan oleh jiran nenek saya di kampung ketika … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

SECRET OF BEAUTY WITHOUT SURGERY – TRIAL PACK AVAILABLE!!

Lawanya Sis Ekin Anuar setelah setahun disiplin mengamalkan ‘Beauty Drink’ BBPlus ni…. ni yang rasa nak minum 2 sachet ni.. Opss jgn membazir.. . 1 sachet cukup untuk sehari tubuh menyerap kolagen Lepas 3 hari dah dapat rasa perbezaan Kulit … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

>> TREND BEKERJA DI RUMAH <<

Sekarang sudah menjadi trend, ramai orang yang berpendidikan tinggi kembali bekerja di rumah dan mewujudkan pendapatan dari rumah. Namun begitu tidak kurang juga mereka yang tidak belajar tinggi yang turut mampu menjana pendapatan dari rumah. Anda hanya perlukan satu bilik … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

Sabun Marine lagi..

Testimoni Sebenar : Marine Essence. Kesiannnnyaa…. Baru teringat…dulu saya pernah kene kulit tangan ala ala mcm nie…doktor kata saya sensitif kat sabun…tak kira laa sabun cuci baju atau sabun cuci pinggan…memang mengelupas2…pastu pedihhh..!! Huhuhuhu …(menangess!!) Tapi…ada hikmahnya tau…hehehe…nak tahu apa?.. … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

Doa Dimudahkan Segala Urusan.

Pada kesempatan hari penuh berkat ini, ana ingin berkongsi dengan anda semua, sebuah doa yang amat bermanfaat sebelum memulakan sesuatu pekerjaan, semoga doa ini dapat memudah dan mempercepatkan segala urusan. Doa ini adalah doa yang sahih daripada Rasulullah ﷺyang mengandungi … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

MARI MULAKAN HARI DENGAN KOPI MINERAL..!!

APA KELEBIHAN KOPI MINERAL NIE..??? … ✔ Kaya dgn MINERAL yg diperlukan oleh badan ✔ Dapat MENEUTRALKAN ASID dalam badan ✔ Bersifat anti-oksidan ✔ Mencegah komplikasi KENCING MANIS ✔ Mampu menjadi DIET HARIAN ✔ Menstabilkan TEKANAN DARAH ✔ Mencegah & … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

BENGKONG KEMPISKAN PERUT UTK IBU BERPANTANG

Khas utk Ibu2 yg tengah berpantang …pengalaman saya selepas melahirkan dulu…mestilah nk kembali SLIM..!! Hari2 tau timbang berat badan… pastu gelisah susah hati memikirkan bila lah aku nak kurus, bila lah bontot yg melebar dr timur ke barat ni nak … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

BioSeleza dan Abg Poslaju

Tadi petang…packing set ‪#‎kopimineral‬..malam nie..turn ‪#‎bioseleza‬ pulak..kan dah ckp td…tiap2 hari ada jer dating dgn abg Poslaju..hehe…tp..sy tukang teman jer..yg gi dating tu mestilah hero saya…hehehe. Day Pad nie..memang best gilers…pakai drp pagi – ptg pun tak rasa macm dlm … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen