Category Archives: Uncategorized

IMPIAN untuk Kurus..

Assalamualaikum..kembali disini..sya mulakan dgn kidah impian … imoian setiap wanita…apa lagi kalau bukan utk KURUS…kannn…?? Sebenarnya utk kelihatan kurus apatah lagi sihat & cantik memang takde cara lain paling selamat kecuali dengan SENAMAN & DIET.. Tak perlu tanya org lain…sedangkan … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

BIO SELEZA…LAGI..!!

KENAPA BIO SELEZA : ♡Melegakan masalah senggugut ♡Masalah keputihan ♡Ketidakselesaan semasa haid ♡Selaraskan hormon wanita ♡Menghalang pembiakan ♡bakteria dalam rahim ♡Menguatkan imun ●DEMO BIO SELEZA● °Kanan sekali merupakan pad Bio Seleza. °Dan perhatikan pada Bio Seleza tetap kelihatan kering walau … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

KAMI TIADA KEDAI…!!!

SIDANG MEDIA JUN 2015 Subhanallah.Alhamdulillah.Allahuakbar. Terima kasih ya Allah. Syukur kami atas keizinanMu. Kami warga #OnlinePreneur sgt gembira apabila Mei lepas meninggalkan kami dgn ENERGY hebat. Kejayaaan yg dicapai ini hasil kerjasama dan semangat berpasukan. Walaupun kami bermula dgn RM50, … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

KOPI MINERAL…OH KOPI MINERAL!!

Sedap & Berkhasiat… Satu-satunya KOPI yang penuh dengan KHASIAT UNTUK BADAN YANG SIHAT… ~ Info menarik KOPI MINERAL~ Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

MUNGKIN ……INI ….REZEKI ANDA…!

PENCARIAN GENG TBO .!! Apa tu..TBO..?? Mesti ramai yg ingat..mcm geng nak tgk wayang kann…??..iskk…bukan laa…ada ke rupa saya nie kaki wayang…lebih syok tgk wayang kat rumah..kan semua dh ada sekrg nie…tekan je suis..padam kan lampu…pasang LCD projector ..dah siap … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged , , , | Tinggalkan komen

>>>SANGGUPKAH PROLAPSED (TOMBONG) DI USIA TUA?>>>

I Ramai telah sedia maklum dengan kehebatan Pil Herba Maharani yang bagus untuk memelihara dalaman dan luaran para wanita. Sedikit perkongsian info yang buat saya semakin kagum dengan kehebatan Maharani….. Cerita ini dikongsikan oleh jiran nenek saya di kampung ketika … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

SECRET OF BEAUTY WITHOUT SURGERY – TRIAL PACK AVAILABLE!!

Lawanya Sis Ekin Anuar setelah setahun disiplin mengamalkan ‘Beauty Drink’ BBPlus ni…. ni yang rasa nak minum 2 sachet ni.. Opss jgn membazir.. . 1 sachet cukup untuk sehari tubuh menyerap kolagen Lepas 3 hari dah dapat rasa perbezaan Kulit … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

>> TREND BEKERJA DI RUMAH <<

Sekarang sudah menjadi trend, ramai orang yang berpendidikan tinggi kembali bekerja di rumah dan mewujudkan pendapatan dari rumah. Namun begitu tidak kurang juga mereka yang tidak belajar tinggi yang turut mampu menjana pendapatan dari rumah. Anda hanya perlukan satu bilik … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

Sabun Marine lagi..

Testimoni Sebenar : Marine Essence. Kesiannnnyaa…. Baru teringat…dulu saya pernah kene kulit tangan ala ala mcm nie…doktor kata saya sensitif kat sabun…tak kira laa sabun cuci baju atau sabun cuci pinggan…memang mengelupas2…pastu pedihhh..!! Huhuhuhu …(menangess!!) Tapi…ada hikmahnya tau…hehehe…nak tahu apa?.. … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

Doa Dimudahkan Segala Urusan.

Pada kesempatan hari penuh berkat ini, ana ingin berkongsi dengan anda semua, sebuah doa yang amat bermanfaat sebelum memulakan sesuatu pekerjaan, semoga doa ini dapat memudah dan mempercepatkan segala urusan. Doa ini adalah doa yang sahih daripada Rasulullah ﷺyang mengandungi … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen