Rahsia nie…hanya Wanita jer boleh baca!

CERITA BENAR !!!

BERLAKU DI HOSPITAL KERAJAAN !!!

Baru-baru ni saya ada ambil suntikan ‘HPV types 16 & 18 Vaccination”

dengan lain perkataan “SUNTIKAN MENCEGAH CANCER PANGKAL RAHIM”

sambil sambil tu, Dr bertanya ” pernah buat pap smear??

Saya jawap ” ada, 2 tahun lepas”

Dr beritahu lagi “sekarang dah boleh buat ”

sebaik-baiknya buat pap smear setahun sekali.

Dipendikkan cerita >>>>Saya telah buat ujian Pap smear.

Tetap….jururawat yg buat ujian menghadapi masallah…..

Sekejap lg dtg dua org Sister mgerumuni katil sy bsama tiga org nurse.

Sy menjadi takut dan rasa malu pula bila didatangi seorg doktor lelaki…..doktor lelaki tu beritahu pada sy ” maaf yea kak ada masalah sikit….” Sy mjadi lbh takut…dlm hati saya “apa masalah aku ni….ada cancer ke??? Nurse suruh sy gigit tuala….”alamakkk nape plk ni….!!! “tahan sikit yea kak sakit skit jer….” kata doktor muda tu smbil trsenyum……

Dalam menahan sakit dan malu…. hati brtnya2 nape dgn aku ni orang yg masuk kemudian untuk buat ujian pap smear semua dah keluar lama…aku aje masih sangkut di sini… “ok kak dh siap….maaf yea kak lmbt sikit..” “Tkde apa2 masalah….cuma alat susah nk masuk aje….akak jgn risau…”. “Tapi kan kak kat dlm tu CANTIK…..BERSIH & TEGANG la mcm tak pernah guna” kata doktor muda tu.

KEPADA YANG DAH CUBA ……TAHNIAHH….!!!! ANDA BIJAK & HEBAT…..!!!!!

KEPADA YANG BELUM CUBA…..TUNGGU APA LAGI….!!!!!

CEPAT2 LAH KEMBALIKAN KEPERAWANAN ANDA……

Whatsapp : 0197110669 sapa cepat dia dapat..!

FULL CREDIT PD SHBT STG: PN.ARFAH

About Ayulg

Seorang guru pencen dan kini seorang Usahawan Bisnes Online STG sepenuh masa.Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Bisnes Online, Maharani and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan komen