Tag Archives: Cikgu Apit

My DIAMOND NITE..TQ ALLAH

22hb Jun 2013..adalah hari yg tak dapat sy lupakan..hari dimana sy dinobatkan sebagai Diamond Sales Manager (DSM)..iaitu tangga ke 3 tertinggi dlm sykt…so..tinggal 2 tangga lagi utk ke PUNCAK.. Malam yg penuh dgn GEMERLAPAN.. Malam yg peenuh dgn KASIH DAN … Teruskan membaca

Posted in STG JB, Uncategorized | Tagged , , , | Tinggalkan komen

Happy with my new life..after a year..!

Inilah 2 org penting dlm hidupku..yg seorang tu..mestinya lah en suami tersayang…dan yg sorang tu yg sukaaaa sangat pakai baju superman adalah mentorku… Hah…tak percaya..???? Itulah CDM Hafiz Rithduan yg baru je dinobatkan di pentas mewah Hai O baru2 nie..bila … Teruskan membaca

Posted in Bioever, Mentor, MMR, Premium Beautiful, STG JB, Testimoni Terbaik | Tagged , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Indahnya Seminar Luar Negara ke 2 itu..

Lama tak citer..lama tak upload story..banyak sangat yg nak di sharekan..namun ketika ini sy sangat2 teruja nak citer tentang story nie..tentang seminar seberang laut kali ke 2  sy dan suami..bersama Smart Tycoon CAT yg tercinta..macam mimpi!!.yea..sebab semuanya mcm diluar jangkaan..tapi … Teruskan membaca

Posted in Mentor, Uncategorized, VVIP Trip | Tagged , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Tentang MEREKA..Siapa MEREKA…Kenapa MEREKA..!!

MEREKA…ya..disebabkan MEREKA inilah aku  TERJEBAK dalam dunia ini sekarang..Betolll… .Aku nie nak kata pandai sgt dml IT..tak lee…cuma macam pengetua2 yg telah bekerjasama dgn ku selalu berkata…KEBOLEHAN yg ada ..dan inilah yg menjadi punca keseronokan menjalankan perniagaan ini sekarang… Biar … Teruskan membaca

Posted in Mentor, MMR | Tagged , , , , , | Tinggalkan komen