Tentang MEREKA..Siapa MEREKA…Kenapa MEREKA..!!

MEREKA…ya..disebabkan MEREKA inilah aku  TERJEBAK dalam dunia ini sekarang..Betolll… .Aku nie nak kata pandai sgt dml IT..tak lee…cuma macam pengetua2 yg telah bekerjasama dgn ku selalu berkata…KEBOLEHAN yg ada ..dan inilah yg menjadi punca keseronokan menjalankan perniagaan ini sekarang…

Biar ku ceritakan siapa MEREKA yang bernasib baik ini..

1) Cikgu Apit dan isteri..

Image  Image

Inilah MUSUH utama diriku 3 tahun  yg lalu…asal dia sms je en.suami..akulah org yg pertama akan kata DELETE..rupa2nya..DOA dan KETABAHAN dia serta NIAT yg ikhlas ketika menghantar sms umpama SUMPAH pulak utk diriku..inilah org2nya yg telah berjaya menjadikan aku dan en.suami USAHAWAN sekarang..Terima kasih kerana melayan kerenah gila akk nie…hihihi

2) MEREKA2  yg seterusnya..nie lagi HEBATTTT…

ImageImage

Yang inilah tunggak Utama STG JB..CEO J45 Mentor Ariffin dan CDM Norazlin Nordin. Mula2 jumpa..mak aiii..takut dan malunyaa rasa…ye laa..kita nie mcm budak baru nk merangkak..sedangkan mereka nie..dah bergelar JUTAWAN…suka sgt tgk pasangan nie..namun hanya berani pandang2 …jeling2..dan tengok2 dari jauh je…MALU..konon nya…TAPI lepas bersama dgn MEREKA dan mengenali MEREKA..rasa MALU itu ku buang JAUH..kerana jika ingin BERJAYA...kita kena berkawan dan dekat dgn org yg dah BERJAYA..jika nak jadi JUTAWAN..kena dekat dan berkawan dgn JUTAWAN…hanya JUTAWAN nie je laa yg aku ada..dan yg sgt2 humble serta sgt2 mudah didekati..Jutawan lain aku belum kenal lagi..heheheh

3.MEM yang ini lagi POWERR…DAHSYATTT....

Image

Inilah MENTOR segala MENTOR...Bonda kami..CDM Siti Atkah..tinggalnya…nun jauh di sana..Temerloh,Pahang..Cakapnya..bicaranya..jelingannya..pelukannya…aduhhh…mengetarkan naluri utk terus berjuang…pesannya..‘BERTUKAR..BERTUKAR’..tgk tak kat tangan dia tu..?..sentiasa ada BUKU…itu yg buat hatiku CAIR….sentiasa memberikan semangat,perangsang dan ilmu untuk kami terus mengorak langkah..Memang HEBAT sungguh perempuan ini..Bekas pensyarah di UITM..dah lama pun meletakkan jawatannya kerana cinta dan kasihnya pada bidang bisnes nie…INCOME…??? tak yah tanya laa….6 angka setiap bulan tak pernah miss…hah..!! korang ada ke..?..tapi tetap kekal sebagai JUTAWAN BUDIMAN...senang sgt2 didekati…i

Ramai lagi MEREKA2 yg berjasa dan telah berjaya dlam bisnes nie..tak tertulis dan tercerita…tunjuk gambar je boleh ok…

Image

Jeng….jeng…jeng…inilah barisan semangat..kekuatan …lambang kemegahan STG Johor Bahru..CDM2 yg sangat dihormati kerana kesungguhan mereka menabur ilmu dan budi kpd kami…Tqvm semua

So..kerana MEREKA semualah aku dan en.suami terperangkap dalam bisnes ini…terperangkap dalam kumpulan yg positif, dlm jaringan hati dan ukhwah yg positif dan seterusnya mencipta dunia tanpa sempadan dan bebas kewangan..insyaallah..

Ilmu yg diberi..MMR yg sangat2 bermanfaat dan segala teknik dan terjemahan spiritual yg dipelajari menjadikan kami semakin berani mengorak langkah..MMR sgt2 dinanti..setiap saat..ilmunya semakin sebati dalam diri..semakin kami dekat pada Ilahi..tqvm kepada Mentor Ariffin dan CDM Norazlin..kerana sudi berkongsi ilmu keramat ini..MMR yg memang ….???@!!!. .Kalau bukan kerana ilmu MMR dan dgn IZIN ALLAH…mana mungkin en.suamiku mendapat RM10k dlm tempoh 2 hari seperti yg diharapkan…tq ALLAH..

Apa itu MMR...?????…pastinya semua nak tahu kan….Jom tunggu…pada post ku yg akan datang..

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Mentor, MMR and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s