Kota Italy Venice Rome.

Amboi..jalan sorang2 jer.?

Tak takut ke KK ooi…?

.

Siapa ckp KK tak takut..? dah la kat negara org ..kalau sesat atau kena tinggal mcm mana..? .huhu

.

Tpi..tu dulu, sebelum kk nekad nak belajar satu ILMU. Dan asbab ilmu itu..KK melangkah sorang2 dgn berani..lantak lerr org x nak pun..( kk tak kisah dah..!)

.

Bila berani, rupanya mcm2 MAGIC akan terjadi..nak tahu ? kenalaa jd bff kk dulu..no more FREE FREE ok..

.

Nak fefeeling jln kat Melbourne pulak ! eh..copp!! nak fefeeling dating kat KunMing dulu lah Mac nie..katanya byk bunga kan..?

kannnn…?

.

Cepat2 masuk kelas KK belajar “ilmu” tu..tak rugi apapun kalau buat..😊

Advertisements

About kintansalleh

Seorang guru pencen dan kini seorang Usahawan Bisnes Online STG sepenuh masa.Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in VVIP Trip and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s