Tag Archives: gastrik

Sembelittt…???Susah Buang Air Besarrr…???

3 Tahap Sembelit 1 hari>>sembelit biasa 2-3 hari>>sembelit sederhana 4-5 hari>>sembelit serius Tahukah Anda sisa-sisa makanan yg tidak di buang dari badan dlm masa 12-18 jam akan menjadi beban kepada badan kite.Kemudian ia akan melekat pd dinding usus dan lama … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized, V3SR | Tagged , , , , , | Tinggalkan komen

Secawan Kopi Di Pagi Hari..

Segarrrrrrnyaaa bau kopiii…!!! setiap hari..memang sya akan mula dgn kopi..hehehe..dulu tak boleh minum langsung..sekrg..lain laa pulak..tak minum rasa macam tak sah..tapiiiiii…KOPI MINERAL jer laa..kopi2 lain..sya tak berani..huhu..sebab KOPI MINERAL nie special..org migraine dan gastrik mcm sya BOLEH MINUM tau…alhamdulillah..dapat rasa … Teruskan membaca

Posted in Kopi Mineral Garam Buluh | Tagged , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Kesan on the spot.

Kenapa saya suka Premium Beautiful Corset..???!! Saya akui dgn umur yg dh 40an..nak slim dan kurus tu bukan pekara mudah..disiplin dan kesabaran sangat2 perlu..dah beribu riban duit habis kat M*****r…malah dah beribu juga abis kat pelbagai produk utk kurus…keghairahan utk … Teruskan membaca

Posted in Premium Beautiful, Testimoni Terbaik | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen