Category Archives: Kopi Mineral Garam Buluh

Kopi Mineral utk Gastrik..???

Sama seperti saya… Gastrik adalah saya suatu masa dahulu.. Saya tahu..bagaimana rasanya sakit itu…ditambah lagi dgn migraine..hanya Allah yg tahu..bagaimana rasanya.. Cubalah berikhtiar dgn kopi mineral nie kawan2..tak mahal mana pun…malah sama jer harga dgn kopi2 lain..cuma kopi nie ada … Teruskan membaca

Posted in Kopi Mineral Garam Buluh | Tagged | Tinggalkan komen

>> THE KING OF COFFEE <<

  Adakah anda termasuk dlm golongan di bawah? 1. Diabetis (kencing manis) 2. Tekanan darah tinggi@rendah 3. Hb rendah 4. Gout 5. Cirit birit 6. Sukar buang air besar 7. Selalu letih,lesu dan tidak bertenaga 8. Sakit2 urat @ sendi … Teruskan membaca

Posted in Kopi Mineral Garam Buluh | Tinggalkan komen

Apasal nie….?????!!!!!!!

Ramai sgt yg inbox saya sebelum ni…. “Sis, xde ke produk utk perut buncit??? huuu…” Kadang2 sendiri pun terasa jugak kan…. ~ orang pakai baju cantik bergaya, kite tgk aje…. ~ tgh jalan2, angin tiup kuat….sibuk nak cover…. ~ pergi … Teruskan membaca

Posted in Kopi Mineral Garam Buluh | Tagged , , , , , , , | Tinggalkan komen

Secawan Kopi Di Pagi Hari..

Segarrrrrrnyaaa bau kopiii…!!! setiap hari..memang sya akan mula dgn kopi..hehehe..dulu tak boleh minum langsung..sekrg..lain laa pulak..tak minum rasa macam tak sah..tapiiiiii…KOPI MINERAL jer laa..kopi2 lain..sya tak berani..huhu..sebab KOPI MINERAL nie special..org migraine dan gastrik mcm sya BOLEH MINUM tau…alhamdulillah..dapat rasa … Teruskan membaca

Posted in Kopi Mineral Garam Buluh | Tagged , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Rahsia Magnesium dalam Kopi Mineral..

Isnin…atau Monday…ramaiiii org tak suka hari Isnin…kesiannnn kat Isnin kan…hehehe…tapi tanpa Isnin..tak de laa selasa..rabu..khamis dan sebagainya…hukum putaran alam dan kuasa Allah kan dah macam tu…so..kita sebagai hambanya..kena redha dan terus lalui dgn tabah.. Hari ini..minggu terakhir persekolahan…so hari jumaat … Teruskan membaca

Posted in Kopi Mineral Garam Buluh, Uncategorized | Tagged | Tinggalkan komen

Kopi mineral Garam Buluh Yang Hangat Di Pasaran.

Tiada Had lagi Untuk Si Peminat Kopi…hihihi..macam saya..!! KENAPA..??? sebabnya saya dah temui kopi yang boleh saya minum SETIAP HARI tanpa menyebabkan saya sakit kepala …ini lah kopinya..terHANGAT di pasaran..!! Jom saya share maklumat tentang kopi kesayangan saya nie.. Dengan … Teruskan membaca

Posted in Kopi Mineral Garam Buluh, Uncategorized, V3SR | Tagged , , , , , | 2 Komen