Tag Archives: Isteri

2 HARI JE BIBIR MEREKAH DAH ELOK!!! 💋👄💋

Benar bagai dikata ….lip cream ni memang merawat bibir bermasalah Kebetulan bibir tgh merekah teruk sampai luka masa hari pertama cikgu Tinie nk try lipmatte ni. Risau gak klu pakai lip cream bibir akn makin kering. Tp sebab tak sabar … Teruskan membaca

Posted in Velvety Matte | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

SEPASANG BAJU PEMBALUT BADAN.

Bertahun mengidam tapi tak kesampaian. Kerana maharmu 4 angka sbg sandaran. Bertahun hati memendam pupuk kekuatan.. Bertahun mataku melihat dlm tangisan. . Tiba satu saat…hati ini dah tak sanggup menahan… Ku pujuk putera hati mohon pengertian.. Akhirnya pasti berita diterima.. … Teruskan membaca

Posted in Premium Beautiful | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

KAMI SEBAYA TAU…(konon2laa…🤣)

Bila KK termeeting dgn geng muda2 nie..terus perasann jd muda jugak.. . Hahaha..bila buat bisnes nie kita boleh jadi mcm2 tau..yg penting kita jgn sombong. Inshaa Allah rezeki tu suka dtg melekat2 kat kita. . KK suka kongsi pengalaman bagaimana … Teruskan membaca

Posted in bisnes partner | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Kota Italy Venice Rome.

Amboi..jalan sorang2 jer.? Tak takut ke KK ooi…? . Siapa ckp KK tak takut..? dah la kat negara org ..kalau sesat atau kena tinggal mcm mana..? .huhu . Tpi..tu dulu, sebelum kk nekad nak belajar satu ILMU. Dan asbab ilmu … Teruskan membaca

Posted in VVIP Trip | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

TAK PERNAH TERPIKIR PUN..

Mulanya pakai hanya utk kecantikkan shj..iyer laa..nak awet muda kann.. . Seminggu pakai, kawan2 dah bisik2 tanya..”cucuk botox ke..?” . Sebulan pakai 2 kali sehari, migrain dah makin kurang simptomnya..agaknya otak KK dah dpt cukup bekalan oksigen kottt..🤣 . Dan … Teruskan membaca

Posted in Bioever | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

MALAM PERTAMA DENGAN BIO SELEZA

” Dah cuba baru percaya…” Perkongsian Pn Liza , Sri Aman,Sarawak. Beliau dah 7 tahun mendirikan rumah tangga namun belum di kurniakan zuriat, pernah juga di sahkan ada cyst. Dan Pn Liza ni jenis yang sukar mempercayai “produk luar”, pendek … Teruskan membaca

Posted in BIO SELEZA | Tagged , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

TAK TAHU NAK KETAWA ATAU NAK NANGES.

. . Mcm mana nak mula cerita ek? Kisah baru jer berlaku, ptg td. . Nie bukan air mountain dew tau..nie minyak petrol. Dan yg pegang tu bukan kk tapi akak kek @nooritajaffar … . KK nie tak ramai kawan.Memang … Teruskan membaca

Posted in Kisah KK | Tagged , , , , , , | Tinggalkan komen

HERBA MAHARANI

MEREMANG❗❗ PESAKIT CYST HAMIL ASBAB 2 BOLA HERBA MAHARANI Kredit Siti Masturah Hot testimoni dari rakan bisnes iaitu SM Farahyanie. Hampir setahun lebih berumahtangga & ikhtiar untuk hamil, tahun lepas beliau disahkan POSITIF HAMIL. Tapi perancangan Allah itu Maha Hebat. … Teruskan membaca

Posted in Maharani | Tagged , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Rambut hampir Botak…???!!!!!…

Sekali lagi sy kongsikan testimoni ini..seorang LELAKI hebat..! Rambut saya hampir botak sejak dari beberapa tahun yang lepas…. mungkin juga sebab keturunan di mana hampir kesemua adik beradik lelaki saya botak apabila sahaja memasuki usia 30-an. Alhamdulillah selepas 2 bulan … Teruskan membaca

Posted in BVSM, Testimoni Terbaik | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Syukur Alhamdulillah…kisah suamiku dan sakitnya.

Coretan ikhlas seorang isteri tentang kerisauannya apabila si suami asyik sakit di bahagian tulang belikat .. Suami saya nie memang dah lama mengalami sakit nie..dah pelbagai ubat di cuba..pelbagai minyak disapu..dan pelbagai bam juga diurut..namun sakit beliau masih juga tak … Teruskan membaca

Posted in BVSM | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Testimoni2 BBplus sahabat2 saya..

Jom saya share antara testimoni sahabat saya yang telah pun berjaya dengan BBplus kolagen. Wow..!! Tahniah semua..anda telah berjaya membuat keputusan yang bijak..!! Promosi daripada saya utnuk BBplus untuk DISEMBER shj.. call/sms saya di talian : 019-7110669 -Kintan Salleh

Posted in BBplus Collagen, Perawan semulajadi, Testimoni Terbaik, V3SR | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Hot..!! Hot..!!..Terpaksa saya izinkan juga.

Bukan senang nak memujuk org lelaki ini..terutama en SUAMI..nak ditegur..nanti MERAJUK..nak di MARAH…BERDOSA pulak…tapi apa yang sayalakukan adalah saya ajak dia wat sama2..saya minum kopi..dia minum..saya sapu BE..dia sapu..saya minum Lactolite ..pun dia minum…hahaha…saya makan Maharani…dia mkn celgynic.. Tak de … Teruskan membaca

Posted in Testimoni Terbaik, V3SR | Tagged , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Wahai Wanita Kekalkan Muda, tegang,seksi,halus dan gebumu itu.

Semalam sedang leka membelek suratkhabar..TERKEJUT ..!! bila tetiba mata terpaku pada satu pernyataan :- “Kak…tolong laa…suami saya dah mula berani meluahkan KETIDAKPUASAN terhadap ASET saya…tentang KECANTIKAN dan tentang RASA PERAWAN saya..apa yg perlu saya buat..” Cerita beliau selanjutnya amat menakutkan … Teruskan membaca

Posted in Bioever, Perawan semulajadi, Testimoni Terbaik | Tagged , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen