Tag Archives: Jefry Sarit

SEPASANG BAJU PEMBALUT BADAN.

Bertahun mengidam tapi tak kesampaian. Kerana maharmu 4 angka sbg sandaran. Bertahun hati memendam pupuk kekuatan.. Bertahun mataku melihat dlm tangisan. . Tiba satu saat…hati ini dah tak sanggup menahan… Ku pujuk putera hati mohon pengertian.. Akhirnya pasti berita diterima.. … Teruskan membaca

Posted in Premium Beautiful | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

KAMI SEBAYA TAU…(konon2laa…🤣)

Bila KK termeeting dgn geng muda2 nie..terus perasann jd muda jugak.. . Hahaha..bila buat bisnes nie kita boleh jadi mcm2 tau..yg penting kita jgn sombong. Inshaa Allah rezeki tu suka dtg melekat2 kat kita. . KK suka kongsi pengalaman bagaimana … Teruskan membaca

Posted in bisnes partner | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Kota Italy Venice Rome.

Amboi..jalan sorang2 jer.? Tak takut ke KK ooi…? . Siapa ckp KK tak takut..? dah la kat negara org ..kalau sesat atau kena tinggal mcm mana..? .huhu . Tpi..tu dulu, sebelum kk nekad nak belajar satu ILMU. Dan asbab ilmu … Teruskan membaca

Posted in VVIP Trip | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Bioever lagi!

KK dah cakap krim BIOEVER ni krim pelbagai kegunaan. Kali ni Bioever dan kencing tak lawas pulak. Begini kisahnya. Sis ni anaknya kencing tak lawas. Sapu 3 kali Hah! Ambek kau. Kencing keluar sebanyak2nya. Memang patut sangat lah Bioever ni … Teruskan membaca

Posted in Bioever | Tagged , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Happy with my new life..after a year..!

Inilah 2 org penting dlm hidupku..yg seorang tu..mestinya lah en suami tersayang…dan yg sorang tu yg sukaaaa sangat pakai baju superman adalah mentorku… Hah…tak percaya..???? Itulah CDM Hafiz Rithduan yg baru je dinobatkan di pentas mewah Hai O baru2 nie..bila … Teruskan membaca

Posted in Bioever, Mentor, MMR, Premium Beautiful, STG JB, Testimoni Terbaik | Tagged , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Indahnya Seminar Luar Negara ke 2 itu..

Lama tak citer..lama tak upload story..banyak sangat yg nak di sharekan..namun ketika ini sy sangat2 teruja nak citer tentang story nie..tentang seminar seberang laut kali ke 2  sy dan suami..bersama Smart Tycoon CAT yg tercinta..macam mimpi!!.yea..sebab semuanya mcm diluar jangkaan..tapi … Teruskan membaca

Posted in Mentor, Uncategorized, VVIP Trip | Tagged , , , , , , , , , | Tinggalkan komen