Category Archives: Premium Beautiful

Kesan on the spot.

Kenapa saya suka Premium Beautiful Corset..???!! Saya akui dgn umur yg dh 40an..nak slim dan kurus tu bukan pekara mudah..disiplin dan kesabaran sangat2 perlu..dah beribu riban duit habis kat M*****r…malah dah beribu juga abis kat pelbagai produk utk kurus…keghairahan utk … Teruskan membaca

Posted in Premium Beautiful, Testimoni Terbaik | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Happy with my new life..after a year..!

Inilah 2 org penting dlm hidupku..yg seorang tu..mestinya lah en suami tersayang…dan yg sorang tu yg sukaaaa sangat pakai baju superman adalah mentorku… Hah…tak percaya..???? Itulah CDM Hafiz Rithduan yg baru je dinobatkan di pentas mewah Hai O baru2 nie..bila … Teruskan membaca

Posted in Bioever, Mentor, MMR, Premium Beautiful, STG JB, Testimoni Terbaik | Tagged , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

My Premium Beautiful “Hot” Corset..

Premium Beautiful “Hot” Corset..kenapa ia sangat2 diperlukan oleh seorang wanita..?? Ketahui RAHSIANYA disini…. Produk pembentukan kontur buah dada seterusnya dapat  melangsingkan badan dan membentuk payu dara yang anjal dan mempesona. Pada bahagian pinggang ia kelihatan lebih ramping dan perut kelihatan … Teruskan membaca

Posted in Bioever, Mentor, Premium Beautiful, Testimoni Terbaik, V3SR | Tagged , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

10 Bentuk Tubuh Wanita Yang Menggiurkan Lelaki

10 Bentuk Tubuh Wanita yang Menggiurkan Lelaki – Petikan Majalah InTrend April 2011 1. Payudara yang montok – ‘….bagi lelaki payudara wanita paling indah ketika berusia 20-an. Maklumlah ketika ini payudara wanita masih mengkal, montok, padat berisi dan juga terlihat … Teruskan membaca

Posted in Bioever, Premium Beautiful, V3SR | Tagged , , , | Tinggalkan komen

Syoknya Berpantang Lepas Bersalin dgn PB.

Kali ini sy ingin berkongsi rasa dgn pembaca semua..teringat 18 tahun yg lepas..bila bersalin anak pertama..lepas tu untuk cucu yg pertama..mak memang kuat pantangnya..kain bengkung yg melilit di badan sy…adoiii…panjang sungguh..nasib baik cik suami sudi berpusing2 utk melilitkannya..Tapi kini..zaman dah … Teruskan membaca

Posted in Bioever, Perawan semulajadi, Premium Beautiful | Tagged , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Turun 9kg dalam tempoh 3 bulan.

Siapakah dia..? Apa ceritanya..? Apa kesudahannya…? Jom kita baca.. Saya mengenali cik adik nie kerana kami satu sekolah..Pada mulanya hanya ajakan yg tidak secara serius tapi kerana aturan Allah yang sangat cantik..Nur Aimi bersetuju untuk membeli PB dan BE dgn … Teruskan membaca

Posted in Bioever, Perawan semulajadi, Premium Beautiful, Testimoni Terbaik | Tagged , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Bermula dengan Premium Beautiful ..

Selepas 3 tahun memujuk En Suami Tercintaa…akhirnya pada pertengahan Nov 2011 aku beli juga PB nie..dulu en.suami bilang…tak payah..dah ok tu…abg tak kisah..tapi desakan hati seorang perempuan nie..tak kira laa walau umur ku baru jejak 4 series..nak jugak merasa pakaian … Teruskan membaca

Posted in Bioever, Premium Beautiful | Tinggalkan komen