Tag Archives: mentor

Kenangan Vietnam Mac 2012-1st Trip FREE.

Jom saya share sedikit pengalaman indah semasa pertama kali layak mendapat tiket VVIP TRIP nie.. baru je join dalam 3 bulan..dah layak..sesuatu yg sukar digambarkan..tgk je gambar2 ini..Jauh perjalanan ..luas pengalaman..memang BEST.. So..inilah kenyataan yg telah saya dan suami ALAMI..sengaja … Teruskan membaca

Posted in VVIP Trip | Tagged , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

Kenyataan bukan Khayalan..

Terima kasih tak terhingga kepada CDM Tersayang..CDM Norazlin Nordin atas perkongisan bual bicara beliau dgn teman nya ini..Sudikan lah baca dan tafsirkan sendiri.. Last 3 days, one of my long time no see friend in UTM pm my inbox.. He … Teruskan membaca

Posted in Mentor, STG JB | Tagged , , , , | Tinggalkan komen

Minda Magnet Rezeki..MMR..

Memulakan setiap hari ble bangun dr tidur dgn ilmu MMR dan diakhiri juga dgn ilmu MMR sebelum tidur adalah sesuatu yg INDAH dlm hidupku…tak tergambar kehebatan ilmu ini…tak terluah keajaiban yg dimiliki..Ya Dgn izinMu Ya Allah…kau seru kami suami isteri … Teruskan membaca

Posted in Mentor, MMR, STG JB | Tagged , , , | Tinggalkan komen

Bioever Punya Angkara..

Setelah penyapuan Bioever..rakan2 mula bertanya..kenapa..bagaimana..boleh ke..permulaan memang sukarnya untuk berkata2..apa lagi…ku heret MENTOR ku ke tempat kerja.. Dalam masa mereka saling berbicara tu..aku macam nak rak menahan rasa takut dan gemuruh..boleh ke kawan2 ku ini percaya..tapi BUKTINYA adalah aku..kenyataannya adalah … Teruskan membaca

Posted in STG JB | Tagged , | Tinggalkan komen