Bioever Punya Angkara..

Aduh..sayang seribu sayang,
Ditelan pahit ..Nak dibuang sayang,..
Keranamu Bioever..fikiranku melayang..
Apakan tidak..DUIT datang tanpa DIUNDANG..

Setelah penyapuan Bioever..rakan2 mula bertanya..kenapa..bagaimana..boleh ke..permulaan memang sukarnya untuk berkata2..apa lagi…ku heret MENTOR ku ke tempat kerja..
Dalam masa mereka saling berbicara tu..aku macam nak rak menahan rasa takut dan gemuruh..boleh ke kawan2 ku ini percaya..tapi BUKTINYA adalah aku..kenyataannya adalah AKU sendiri..so..kita teruskan je langkah ini..seorang demi seorang mula bertanya..apa “specialnya Krim ini“..dan aku mula memperjuangkan Bioever dan terus menceritakan KEHEBATAN BIOEVER pada semua member2..

Hasilnya..Alhamdulillah..SSM dalam genggaman dalam tempoh 2 bulan..aku melompat ke taraf SSM terus…uwaaa…tak dapat pin SM..sebab mcm budak sekolah kan…kalau bijak..boleh LOMPAT kelas…kahkahkah….so kira aku nie bijak laa..hihih..(oops..!! sorry..masuk bakul..angkat sendiri pulak..)

Selepas hari itu...NO MORE TURNING BACK ok..aku bertekad utk terus berjaya..aku nak jadi mcm MEREKA..dgn ILMU, SISTEM dan MENTOR..aku yakin..kalau MEREKA boleh..AKU PASTI BOLEH..Syukur dipertemukan dgn MEREKA ini…AMIN..

Oh ya…PERSOALAN kan…siapa MEREKA…????!! Tunggu… akan ku BONGKARKAN RAHSIA BESAR….siapakah MEREKA2 itu…

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in STG JB and tagged , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s