Indahnya Seminar Luar Negara ke 2 itu..

Lama tak citer..lama tak upload story..banyak sangat yg nak di sharekan..namun ketika ini sy sangat2 teruja nak citer tentang story nie..tentang seminar seberang laut kali ke 2  sy dan suami..bersama Smart Tycoon CAT yg tercinta..macam mimpi!!.yea..sebab semuanya mcm diluar jangkaan..tapi itulah janji Allah..kun fayakunn..alhamdulillah..meh tengok pic2 hebat kami nie..

GhuangZho, China..Julai 2012

Hari pertama..(siri 1)

One Happy Family..!!

jangan cari saya..sbb sy yg jd jurukamera…huhuhu

Kat tengah bandar metropolitan KUCING mengeowwww…!!
tengoklah siapa BAPAK kucing nyaaa…happy sgt2 kami masa nie..

BerIMPIAN di tengah kota hebat..Ya Allah ..kau bantu kami untuk mencapai IMPIAN itu..amin

2 Jejaka HEBAT paling penting bagiku..tq Allah.

Kegembiraan dan kebahagiaan ini milik kami..Anda nak rasa seperti kami..?? Jom sertai team hebat ini..kami bantu anda..

 

Alhamdulillah…ya..kami dah sampai ke Guangzho..FREE..bersama CAT yg happy and happening..Susah senang kami harungi bersama..Jom sertai kami ke MISI yg seterusnya..ada BRAN..???

Itu sebahagian kebahagian kami di hari pertama..nie baru tengahari je..kami berjalan2 sampai MALAM…penat gile kaki…pas tu..PUASSSS shopping…insyaallah nnti sy sambung lagi..cubalah lihat kegembiraan dan kebahagiaan kami di sana..kalau sy citer tak percaya kan…tapi GAMBAR bukti segalanya…Tq Allah..kita sambung siri ke 2 nanti..bye..!!

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Mentor, Uncategorized, VVIP Trip and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s