Wahai Wanita Kekalkan Muda, tegang,seksi,halus dan gebumu itu.

Semalam sedang leka membelek suratkhabar..TERKEJUT ..!! bila tetiba mata terpaku pada satu pernyataan :-

Kak…tolong laa…suami saya dah mula berani meluahkan KETIDAKPUASAN terhadap ASET saya…tentang KECANTIKAN dan tentang RASA PERAWAN saya..apa yg perlu saya buat..”

Cerita beliau selanjutnya amat menakutkan saya..dan saya PASTI ramai antara kita mengalami MASALAH yg sama..

Kalau suami yg dicintai dh mula meluahkan rasa..seperti ini,

Apa laa..awak nie…baru je umur 33 tahun..belum jejak 50 pun..tapi..bosan sgt..TAWAR..dah tak rasa apa2 pun..”Adoiii..kat mana nk letak muka ye…maluuuu nye…

Bila usia kita meningkat, pelbagai perkara yg mengganggu..apa tak nya..payudara mengendur..dalaman longgar, punggung pulak..makin mengembang..Mulalah diri kita rasa macam dah tua sangat..perasaan rendah diri pun apa lagi..mulalah menguasai..Tak guna pakai make up tebal2..bukan boleh cover pun..percaya cakap saya..semua tu PLASTIK..jangan jadi hipokrit..atasi segera jika sayangkan suami dan rumahtangga..mak saya selalu berpesan..hubungan suami isteri tu JAGA..jgn bagi PELUANG langsung dia (suami) nie cari ALASAN utk cari MAKAN di LUAR..KUNCI nya sebenarnya ADA pada kita sendiri..CARI..!!

Testimoni demi testimoni saya keluarkan..kalau saya promote habis2an tentu saya dah kaya raya..tapi saya lebih suka berkongsi kehebatan dan kebaikan BIOEVER ini utk membantu kawan2..Antara penceritaan sebenar kawan2..adalah payudara yg semakin anjal dan tegang, parut di perut makin pudar dan hilang (sy punya parut 18 tahun pun semakin hilang tau)..kulit wajah tegang,anjal,gebu dan berseri,mempunyai tenaga..dan yg BEST..hubungan INTIM kembali seperti malam pertama (ini hanya sekali percubaan dh boleh dapat kesannya)..tiada yg lebih berharga bila kawan2 tersenyum simpul berjumpa saya…Alhamdulillah..tq Allah.

Sesiapa yg berminat nak mencuba krim BIOEVER ini untuk kebaikan hubungan suami isteri..jom pm @ sms saya untuk dapatkan ia secepat mungkin.

MASA tidak menunggu kita…tapi KITA yg perlu mengejar MASA..

Nie salah satu testimoninya..

Kami hanya mempromosikan barang yg telah diuji kehebatannya..TERPULANG anda utk menerimanya

Tiada yang seumpanmanya..se HEBAT nya dan se MURAH nya ..

Jom sms @ pm saya segera.

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Bioever, Perawan semulajadi, Testimoni Terbaik and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s