Rambut hampir Botak…???!!!!!…

Sekali lagi sy kongsikan testimoni ini..seorang LELAKI hebat..!

Rambut saya hampir botak sejak dari beberapa tahun yang lepas…. mungkin juga sebab keturunan di mana hampir kesemua adik beradik lelaki saya botak apabila sahaja memasuki usia 30-an.

Alhamdulillah selepas 2 bulan menggunakan Pelapik Tilam Beraura Bio Velocity, isteri saya perasan rambut saya kembali tumbuh dan lebat… Saya sangat teruja!! Syukur alhamdulillah.. Arifin Shah

Hanya dengan BVSM  iaitu pelapik Tilam berterapikan garam..teknologi bio velocity yg terkini dipasaran..hanya tidur shj..maka anda akan rasai kehebatannya..

481816_545419442153534_1087462881_n

pm FB : kintansalleh

call/sms : 0197110669

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in BVSM, Testimoni Terbaik and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

