Rahsia Magnesium dalam Kopi Mineral..

Isnin…atau Monday…ramaiiii org tak suka hari Isnin…kesiannnn kat Isnin kan…hehehe…tapi tanpa Isnin..tak de laa selasa..rabu..khamis dan sebagainya…hukum putaran alam dan kuasa Allah kan dah macam tu…so..kita sebagai hambanya..kena redha dan terus lalui dgn tabah..

Hari ini..minggu terakhir persekolahan…so hari jumaat nie bermula cuti pertengahan penggal..skg tengah musim peperiksaan..so boleh jugak menarik nafas sikit…kita tgk apa anak2 murid kita belajar selama 5 bulan nie…mcm mn mereka menjawab masa exam…heheheh…

Saya mulakan hari ni spt biasa…sampai sek..on lappy..masak air panas..dn check keje2 yg sepatutnya perlu diselesaikan…rasa lapar..?? Awalnyaaa…haha…kebiasaan sy..minum kopi laa…sy nie ada keturunan penyakit migraine…kronik jugak laa…tp sejak setahun yg lalu..selepas mengenali bioever dan kopi mineral…alhamdulilah. ..sy boleh kira migraine sy nie…sampai doktor peribadi kami pun tanya…lamaaa tak dtg klinik?..hehehe…alhamdulilah. .sy dah boleh minum kopiiiiii….!!! Kalau tak…kirim salammm laaa dekat kopi2 nie….syukurr nikmat Allah…boleh minum kopi mcm biasa…rezeki jugak ..amin..

Rahsia bagi kesihatan sy adalah…BIOEVER dan KOPI MINERAL..kenapa kopi mineral..??Sebab ia adalah sumber bagi magnesium yg sangat diperlukan oleh badan..terutamanya bagi org2 yg dh berusia macam sy nie…hehehe..

Sedikit perkongsian maklumat ttg magnesium yg sy perolehi :” kandungan magnesium yg rendah dlm darah menjadi petanda seseorang mudah mendapat darah tinggi dan masalah jantung“…dan bagi “pesakit kencing manis pula…mereka memerlukan lebih banyak magnesium kerana magnesium bekerja bersama sama dgn insulin..magnesium diperlukan bagi membolehkan glukosa masuk dalam sel untuk diuraikan kpd tenaga…org yg kencing manis tubuh badan mereka tidak mampu mengangkut glukosa ke dalam sel tubuh..akibatnya glukosa tertinggal dalam darah..glukosa yg tertinggal dlm darah ni menjadikan tubuh lesu kerana gula tidak dapat ditukar kpd tenaga..maka kehadiran magnesium amatlah penting sekali.“…

Sebab itulah..ramai kawan2 sy yg telah minum kopi mineral mendapat kesan positif terutamanya bacaan gula dlam darah yg semakin menurun…alhamdulilah. .

Banyak lagi kebaikan kopi mineral nie…nnti sy update kan lagi. ..sesiapa yg nak mencuba kopi mineral nie…sms sy…hanya RM26.50 je sekotak utk 20 peket..cubalah sendiri…sementara tu…meh ..layan gambar2 kopi mineral sy nie..

image

image

Rahsia magnesium dlm kopi mineral..sy bongkar hari ini..hehehe..

image

Permulaan yg indah utk setiap hari sy..

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Kopi Mineral Garam Buluh, Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s