Daily Archives: 07/02/2019

One Sweet Day

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

MALAM PERTAMA DENGAN BIO SELEZA

” Dah cuba baru percaya…” Perkongsian Pn Liza , Sri Aman,Sarawak. Beliau dah 7 tahun mendirikan rumah tangga namun belum di kurniakan zuriat, pernah juga di sahkan ada cyst. Dan Pn Liza ni jenis yang sukar mempercayai “produk luar”, pendek … Teruskan membaca

Posted in BIO SELEZA | Tagged , , , , , , , , , , , , , , | Tinggalkan komen

BADAN KEBAS, KOLESTROL TURUN

✔️ Anugerah The Highest Cholesterol Shooter. . ✔️ Anugerah Pemakanan Terbaik di International Gealth Convention Paris, 1995 . ✔️ KKM approved . .MAL10021962TCR Selain ‘Cholesterol shooter, kebaikan celgynic gold 👇 CELGYNIC GOLD @ MAHARAJA UNTUK LELAKI & WANITA Utk si … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

TIME WITH THEM

Bukan mudah akk nak cerita..tpi kerana kasih dan sayang, akk cerita kan. . Moga ia menjadi asbab kita terus bersama dan berjaya dengan #projekstg. . Tqvm kerana sentiasa percaya pd akk dan yakin pd apa yg akk yakinkan. . Time … Teruskan membaca

Posted in Kisah KK | Tagged , , , | Tinggalkan komen

TAK TAHU NAK KETAWA ATAU NAK NANGES.

. . Mcm mana nak mula cerita ek? Kisah baru jer berlaku, ptg td. . Nie bukan air mountain dew tau..nie minyak petrol. Dan yg pegang tu bukan kk tapi akak kek @nooritajaffar … . KK nie tak ramai kawan.Memang … Teruskan membaca

Posted in Kisah KK | Tagged , , , , , , | Tinggalkan komen