BioSeleza dan Abg Poslaju

Tadi petang…packing set ‪#‎kopimineral‬..malam nie..turn ‪#‎bioseleza‬ pulak..kan dah ckp td…tiap2 hari ada jer dating dgn abg Poslaju..hehe…tp..sy tukang teman jer..yg gi dating tu mestilah hero saya…hehehe.

Day Pad nie..memang best gilers…pakai drp pagi – ptg pun tak rasa macm dlm peod..kering jer…tak panas pun…dan paling best…sbb ada teknologi BV…pad nie menarik keluar semua darah2 kotor yg patut dikeluarkan..nie..anak saya laa yg jd salah satu testimoninya..hehe..jangan ingat…peod mcm biasa tu…kita dh oke tau…rupa2nya ada juga baki2 yg tak keluar lagi…jangan main2….kesihatan rahim perlu dijaga…

Pantyliner nie pulak…memanglah kegilaan ramai skrg..stok mcm pisang goreng panas!!!..so..sapa cepat dia dapat..hehe..saya memang standbykan utk shbt2 yg setia dgn saya…sbb sya sgt hargai mereka..tqvm.

Jangan lupa ye abg Poslaju..
Kita jumpa esuk..!!

Cgu Kintan Salleh
0197110669

image

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s