Maharani Oh Maharani!

image

Salam kawan2..
Inilah herba Maharani..aka..jamu laa..kalau ikut bahasa senang org melayu.Kan wanita tak dapat dipisahkan dgn jamu..hihi..cuma Maharani nie lebih mudah nak dimakan..pecahkan bebola putih tu…dan telan jer biji2 hitam yg comel tu..tak de rasa apa2 pun..tak ada bau pun…senang sangatt…sebab tu saya suka..Sekotak cukup utk keperluan bagi 1 bulan.Kan jimat tu.!!

Kenapa Maharani..??
Bagi saya…maharani nie banyak membantu saya dlm menjaga aset wanita.Fungsi Maharani nie banyak sebenarnya..antaranya..membantu mengatasi masalah senggugut..keputihan…rahim jatuh..datang bulan tak tetap..dan semestinya juga…boleh awet muda..hehe..

Bagi yg suka minum ais atau air sejuk..anda mesti balas dgn mengambil Maharani tau..supaya urat2 dlm badan tu tak sejuk..tak kecutt..!!..hehe..tu yg dipesan oleh mak bidan saya laa dulu2…jgn minum air ais..jangan minum air sejuk.!!! Saya ingat pesan beliau smpi sekarang…walaupn ank sya dah berumur 20 tahun dah…hehehe..petua org tua2..mesti ada hikmahnya…ikut jerr..so..dulu2 saya makan jamu …tpi..sekarang nie…sejak ada Maharani…saya tukar kpd Maharani laa…kan lebih senang.

Apa yg saya dapat dgn Maharani..??..1 jer perkataan utk soalan itu…BESTT!!!

kawan2 yg dh ber Maharani…mesti setuju dgn jawapan saya…kannn??..

Ok..selamat malam semua.

Cgu Kintan Salleh
0197110669

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

