BVSM yg Tersayang

Laa..kisahnya…hari ini hari khamis…..huhu..saya ingatkan hari Rabu…maafff byk2 ye kawan2..adik2 yg menunggu sya di JB…sy masih jadi pelarian nie..masih bermusafir di negeri org..hehe…melayan tuan putera nan seorang..in shaa Allah..esuk sya balik..

Dlm pada melayan perasaan nie…maklum dh semakin berusia kan…memang kaa cepat sensitif nya…cer bygkan ibuayah kita or org yg lebih tua drp kita…pasti hati mereka pun sensitip…so…sya selalu di tanya..”kak…nak bagi apa kat ibu atau ayah sya…dia ada sakit bla bla bla…”…

Tahniah..kpd anak2 yg hebat2 nie…sejuk perut ibu yg mengandung…niat yg murni..nak lihat ibu dan ayah mereka sihat…cuma..akk lebih mencadangkan utk gunakan BVSM jer dik..bukan apa…akk tak sampai hati..nak paksa org tua..yg memang dah sakit2 tu..nak makan benda2 pahit or telan benda2 yg mereka tak suka..bila dipaksa..mcm mn energy sihat nak datang…pada akk..biarlah dgn rasa..suka nak buat…sbb tu…paling mudah…bvsm jer…adik gunakan sebagai selimut atau lapik tilam utk mak dan abah adik…paling senang…konfirmm…tidur nanti..mereka akan rasa puas hati sangat…tak pun..pasti mereka akan berpeluh2…dan badan rasa panas…sebab..??
Aliran darah dlm badan dh mula berfungsi dgn lebih baik…akk bukan doktor…cuma teknologi yg ada dlm bvsm..in shaa Allah..banyak membantu..bila mereka suka…cepatlah sihat..kann…

Sama macam testimoni BVSM nie..dgn pesakit diabetes nie…alhamdulillah..BVSM dapat membantu..lega rasanya…bukan mudah nk pujuk org tua makan ubat tau ….silap2 hari bulan…kita yg kene marah…karang…kalau kita paksa..jd kurang ajar laa pulak…dah berdosa…isk….harap dapat dielakkn…teringat kisah saya dgn arwah abah…disebabkan tak nak bergaduh dgn dia..sya main sembunyi2 balik rumah abah…(dia mtk sya beli kan ubat batuk yg doktor larang dia minum ubat tu…hah!!..sya anak yg tak pandai kata “tidak”..pada abah..sbb tu laa main sembunyi2 ibu..)..kenangan…saya siap pakat2 dgn mak lagi masa tu…hihi…alfatihah utk abah.

Kesimpulannya..
Kalau sayangkan org tua kita..yg byk sakit2 tu…jgn paksa mereka buat apa yg mereka tak suka buat…tapi..berlemah lembut dan tawanlah hati mereka…bvsm..pemudah cara…suruh mereka tidur jer…in shaa Allah…ada hasilnya…cubalah..

Pm saya Cgu Kintan Salleh atau sms /WA +60197110669 utl BVSM ibuayah anda…sya boleh beri harga IBUAYAH utk anda….cuma syaratnya…berikanlah nama lengkap ibu ayah anda tu nnati.

Ok..buzz buzz me …

image

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s