Pakej SPA MAMPU MILIK..!!

Syukur adanya pakej SPA di rumah!!

Sekarang nie…JB..panas nye…Allah jer yg tahu…dalam kelas punnn…dah macam mandi…berpeluh2 dibuatnya…kesian kat anak2 murid…walaupun ada 3 kipas siling…namun..rasanya tak dw angin punn…panas sungguh…

Saya memang cepatt tak tahan kalau cuaca panas macam nie…mujur…migraine..bole di kawal…minggu lepas..terpaksa jugak mengalah…jumpa tuan doktor akhirnya…namun…lepas sekali jer makan ubat…dh lega…syukur tak berlarutan..

Sambung balik…tadi…drp dlam kelas lagi…dah tak leh tahan dgn kepanasan..badan pun dh melekit2…pulak tu..hari ini kene pakai uniform koko…lagi laaa panasss….bila dh boleh balik jer…masuk dlm kereta…ingatan pertama adalah….

NAK MANDIIII….!!!
NAK BERENDAM DGN SPA M.E..!!
Syokkkkknyaaaa…..
Baunyaaa yg segarrr….ditambah buih2 yg gebu..halus..mulus…bila diletakkn atas sponge..!!!..aduhaiiii….nak terbangggg jer utk smpi ke rumahh….hihihi…sabar…!!!

So…itulah rasminya aktiviti WAJIB kami sekeluarga…bila balik ke rumah…mesti MEMANJAKAN DULU DIRI …!!
Bermanja2 dgn SPA ME…kesayangan kami nie…
Alhamdulillah…tak perlu nk pergi ke mana2 salun utk rawatan or utk pakej relexkn badan…
Saya dan keluarga…buat sendiri jer…berjam2 dlm bilik mandi pun tak de org nk marah….tak de hal punya…boleh relex2..smbil mendengar irama sentimental yg mendamaikan…wow..!! Asyikkk..!!!..barulah jadi isteri pilihan dan ibu kebanggaan…hihi…

Nak tahu …apa SPA M.E. kami nie…???
3 benda bergabung menjadi 1 pakej…taraa…murah jer punn…

Ramai kwn2 yg ambik offer trial set nie dgn saya…sy offer..RM100 jer per set/exclude postage..kalau nak try..sms 019-7110669 ..atau wassap pun boleh..!!

Meh laa…kwn2…kita buat terapi SPA ME…dirumah sendiri..!!
Memang confirmmm jatuh cinta..!!!

image

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s