Cerita Si Kembar 2.

<<CERITA SI KEMBAR 2>> 

Sharing from Shah Rezal..tq dik.

Biasa kita dengar kalau kembar sorang tak sihat, tak lama lepas tu mesti pasangan dia pun berjangkit kan?

Tapi alhamdulillah ini tak!

Anugerah dan amanah Allah..Kembar yg tak sama muka ini adik sy sendiri.Memang si adik agak sensetif orang nya macam tak tahan lasak pun ye.

2 minggu lepas sy balik kg tengok adik tu baring je…mak cakap jatuh lepas tu pegi urut semua dia cakap bengkak urat la..Masa tu bvsm xde kat tangan tertinggal pulak dekat rumah!

Lepas seminggu balik lagi semakin tak tentu rasa hati ni sebab tengok pun masih tidur je, langsung xnk makan!Main lagi la x akan punye..

Sy pun ambik bvsm tilam cahaya dhuha tu terus gulung2 kat badan. Dengan bio ever sekali sapu la kat badan ( mak yg buat…haha )2-3 hari still sama je… ( sabar lagi … )

Hari ke 4 makin terukkk!!
( alamak… )Badan pun agak panas. Mak sure lah makin risau takut g hosp kang warded. Lepas tu makan ubat tak nak! Memang seksa kalau suruh makan ubat .

LEBIH DARI BIASA Mak geram sapukan bio ever lebih dari biasa! (sbb mak biasa sapu sikittt…sayang )

Esok nya ( hari ke 5 ) dah boleh bangunn!!!
Jalan pun dah boleh !!!Sekarang dah lariii!!!

Alhamdulillah … Tq Allah ..
Sy rasa ikhtiar BVSM dgn Bio Ever tu sangat2 membantu kembalikan keceriaan kalau anak yg takut dengan ubat!Mak mana tak risau kalau anak x sihat ..kan?

Mak, ayah yg takut ubat pun boleh gunan BVSM + Bio Ever…hehe Bvsm tu sekarang tinggal kat rumah je , hadiah (^_^)

Sebab sekarang ada HARGA promotion. 
Boleh dapatkan dgn PERCUMA !!!

Pm inbox @ whatsapp
Cgu Kintan Salleh 0197110669

1472995_10200308965967181_1596947245_n

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in BVSM and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s