3 hari yg super indah

Selamat pagi …
Hari ke 3 berkursus..inilah kejer2 yg menjadi sebahagian dlm hidup seorg cikgu yg bernama cikgu kintan..

Mengajar sains ting 3 dan juga menjawat jawatan GDM sekolah..3 hari berkursus GDM di JB nie ..sebenarnya hanya utk polish kembali ilmu2 yg mungkin dh berkarat…heheh

Seronoknya kursus ini adalah…semua yg menjadi fasitator adalah adik2 sy yg memangg sgt2 dedikasi dan bijak…senang utk berurusan dan sentiasa ada jika memerlukan…

Biarpun mereka muda…tpi semangat yg mereka ada..sy kagumi sgt2…hehe..tu yg seronok bila ke kursus..tpi tak langsunggg rasa stress…malah happyyy jer…padahal sy dlm keadaan tidak sihat..malah doktor beri cuti sakit 2 hari…itu pun sy abaikan…sy ke kursus juga…

Jawatan GDM.bukan semudah yg semua org ingt..tanggungjawab dan kerahsiaan sgt2 perlu…apatah lagi melibatkan maruah seseorg dan sekolah..namun..itulah yg sy pegang selama 10 tahun nie…ermmm …lama dh kann…

Ok lah…sy postkn beberpa pic adik2 sy nie…sorryyyy…semua dh berpunya….

image

Ok..kursus hari ini dh nak bermula…nnri sy up pic lagi yer.bye..

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s