Hebatnya BVSM..Alhamdulillah.

jom kita baca beberapa sharing drp shabat2 STG tentang BVSM sleep mate..

1385518_538331569578119_1128888783_n

 

TANGAN TERSELIUH PULIH TAK SAMPAI 24 JAM

Sharing ini ditulis oleh seorang ibu yg sgt risau apabila anknya terseliuh…terjadi pula waktu suami outstation…pernah kah perkara2 begini terjadi kpd anda? Jom kita baca kisahnya…

********************************

Ya Allah seronoknya hati mommy ni..mana taknya dari semalam susah sangat hati sebab tangan Rayyan terseliuh..husband pulak outstation..terseliuh masa main dengan mommy la petang semalam..terus tangan Rayyan tak boleh gerak..saya nk pegang pun dia nangis..tapi tahankan jugak dengar dia menjerit2 bila saya sapu Bio Ever (Mak selalu pesan ape2 sapu je dengan BE).

Lepas sapu masih lagi sakit,dia baring je la atas sofa,tangan memang xboleh gerak langsung.tidur pun atas sofa je sebab dia tak bagi saya dukung dan dia nak jalan pun takut sakit.

Semalaman tidur berselimutkan BVSM kat atas sofa memang dia xbergerak pun padahal kalau sihat tidur sikit punya lesak. Sampai la pagi bila bangun dia masih sakit. Baring je la atas sofa,saya tuam aje dengan telur,sapu BE lagi..masa nak mandi memang seksa.

Sampai petang saya sapu lagi BE. Kali ni sapu banyak kat tangan Rayyan .dah nangis2 sbb sakit tu saya selimutkan dengan BVSM..

Tak sampai 30 minit! kuasa Allah Maha Besar tiba2 Rayyan meniarap . Saya terkejut la sebab siap tongkat dagu lagi . Saya tanya Rayyan tak sakit dah ke tangan dia..Rayyan pun macam terkejut pastu kitorang gelak2 dua beranak..

Alhamdulillah dah active balik anak mommy ni main main dalam rumah..ini pengalaman pertama dapat tengok sendiri keberkesanan BVSM n BE dgn izin Allah..selama ni dengar testimonial orang je..hehe senang hati mommy nk pegi kelas esok

-gambar atas Rayyan lepas nangis n terbaring tak boleh wat ape2
-gambar bawah : excited tangan tiba2 sihat

Rasa2 perlu tak BVSM ni dlm rumah anda? Kalau rasa ye whatsapp sy laju2…cgu kintan 019-7110669

 

DEMAM CEPAT KEBAH

946613_469750496436227_699381447_n

SHARING FROM SIS MARFIAH SODONO

Apabila anak-anak demam, ibu mana yang tak risau kan..lagi la anak-anak kecil ni..
memang bawa ke klinik jumpa Doktor, bagi ubat..
tapi bila dah ada Bio Velocity Sleep Mate,BVSM ni, saya perasan lebih cepat kebah..
bila sentuh dahi suhu dah ok, saya tengok anak-anak ni lebih bertenaga berbanding demam sebelum ada BVSM..

Mama diorang ni pun demam gak sebenarnya, tapi foto mama demam tak masuklah..
2 mggu slps anak saya ke-3 ni demam, saya plak demam..saya selubung je dgn BVSM, tak g klinik pun…
saya & suami memang tak suka g klinik kalau demam…hehehe.

Memang cepat kebah, kena minum air bioaura banyak2 la..memang rasa haus sangat, & perlu selalu ke tandas..buang haba ya.
selalunya kalau saya demam cecah 3 – 5 hari..ni 1 hari dah kebah, & bertenaga berbanding dulu..
kalau dulu bila demam je memang lemah je la 1 badan

Syukur alhamdulillah…walaupun saya tak pasti apa yg BVSM ni buat kat badan kitorang,
memang tak nampak la gelombang garam kristal tu klua dari fabrik pelapik tilam BV ni kan…
tapi hakikatnya ALLAH lah Yang Maha Penyembuh.

Macam kita jumpa Doktor kat klinik la kan, demam, doktor cek semua, lps tu ambil ubat…
balik kita makanlah ubat tu…lps tu alhamdulillah sakit kita sembuh..Doktor ke yg pulihkan sakit kita tu??? ke ubat tu yg sembuhkan kita????

PASTI ALLAH YANG SEMBUHKAN KAN…”MAMA, MACAM MANA LAMPU NI BOLEH MENYALA??????”

NAK KE BAGI ANAK MAKAN UBAT DEMAM & ANTIBIOTIK TU…
CARI ALTERNATIF & PM LAJU2 …
Cgu Kintan 019-7110669

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in BVSM and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s