BVSM…WAHAI BVSM..KENAPA KAU..?????

iklan3

APA SEBENARNYA BVSM NI??? Hari-hari ada testimonial yang best-best~
Bio Velocity Sleepmate adalah pelapik tilam yang :

● pertama di dunia dan di Malaysia
● di suntik/ di sembur garam laut dalam
● di dedahkan pada cahaya matahari selama sebulan – waktu dhuha sahaja sebab masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan dan keberkatan

Kajian selama 20 tahun – BVSM hasil kajian saintis Jerman ,garam laut dalam dari Korea dan di kilangkan di Malaysia.

KENAPA GARAM ?

● rawatan garam sudah lama di amalkan di blok Soviet dan Eropah timur dan negeri China.
● garam juga mainkan peranan penting dalam perubatan Islam
● gangguan makhluk halus ,penawar racun.

Di adun dalam bentuk Bio Velocity – kelajuan gelombang yang berupaya mennembusi badan manusia – bergetar bertindak dgn molikul air dalam badan-ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba -terhasil oksigen.

Bila haba di bebaskan ia melarutkan kolestrol yg tersumbat di salur darah juga larutkan darah beku di arteri jantung dan otak – darah lancar seluruh badan

Bila darah lancar semua masalah kesihatan akan beres dgn izinNya- hormon balance,renewal sel berlaku sbb tu kita boleh jadi semakin sihat dan awet muda.

KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA SLEEPMATE ?

● sebab masa tidurlah renewal sel berlaku- tapi hanya dengan tidur yang lena.
● BVSM bantu anda untuk dapatkan ‘deep sleep’ tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dgn maksima yg mungkin
● otak dapat berehat dari sebarang emosi,interaksi dan membuat keputusan
● tidur yg lena dgn sleepmate akan pulihkan aura -rasa happy

RAMAI YANG SUDAH SEMBUH DARI SAKIT KRONIK YG DI TANGGUNG BERTAHUN

● senggugut,
● stroke
● slipdisc
● migraine
● tekakan perasaan
● gila / sakit jiwa
● insomia
● darah tinggi
● koma sbb otak kecut
● asma dan apa saja masalah kesihatn

CUMA PERLU TIDUR JERRR
● tidur dgn BVSM bagi yg belum sakit In Shaa Allah dapat elakan sakit jantung dan stroke

Bila dah mula bersama BVSM:

~ada yg cepat rasa kesannya
~ada yg lambat rasa
~ada yg kata terus rasa nak muntah
~ada yg kata lega kak …1st night tidur…subhanallah sedapnyerrr tidur..ringannyerr badan
~ada yg rasa..kakak masalah tulang belakang saya ….masih rasa sampai sekarang w/pun kurang
~ada yg kata…tulang blkg saya dah okkk….alhamdulillah
~ada yg kata kak saya muntah2!!
~ada yg kata kakk malam tadi saya mimpi teruk dan takuttt!!
~ada yg kata kak saya tak boleh tidur malam tadi
~ada yg kata kak saya dah bertahun tak boleh tidur…. mlm tadi saya tidur lena !!
~ada yang kata kak masalah kronik saya selama 6 tahun bagai di buang terus

apapun…cara kerja BVSM

~ membelai dan mengurut mesra badan anda dan menyihatkan sel
~detox
~baiki
~pulih

BERAPA LAMA????…inilah yg anda kena tahu!!

~ada yg badan dah ada macam2!! (berkarat dalam badan kita tak tahu…ingatkan diri saya juga)
~ada yg problem saraf
~ada yg lemakkkk banykkkkk!!
~ada yg sel dah lembab!!
~ada yg air sgt kurang…(dlm badan kemarau!!)

so..apa yg berlaku pada body dan perasaan anda bila BERSAMA BVSM..bergantung kpd sistem badan masing2!!

TIPS:..berdasarkan banyak pengalaman…macam2 ada..ramai yg dapat manafaat segera dalam masa 3 hari…. walaupun tempoh penyembuhan biasanya 21 hari.. Jadi dalam masa 21 hari tu, anda sabar, bersangka baik, teruskan tidur di atasnya, minum air mineral 10-15 gelas sehari & minta doa sungguh2 kepada Allah swt

JIKA ANDA SAYANG KESIHATAN ANDA!!!! TIDAK RUGI ANDA MENGELUARKAN SEDIKIT DUIT UNTUK MENCUBANYAAAAA!!!

Tnggu apa lagi!!! AYUH DAPATKAN 1 BVSM UNTUK ANDA DAN KELUARGA ANDA!!!!!
TAK SALAH MELABUR UTK KESIHATAN DIRI & KELUARGA !!

 

images (6)

 

 

bv

sms / whatsapp sy :.cikgu kintan 019-7110669

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in BVSM, Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s