Ber spa dgn BIOEVER dan BVSM

3 hari sekolah dah bermula…cuaca yg sangat2 panassss dan terik…Ya Allah. ..kesiannya kat bdk2 sek nie..biarpun sy di sekolah menengah..tapi bila melihat bdk2 kecik melawan cuaca yg panazzz nie…sayuuu rasa hati…hati seorg ibu…kesiannnnyaa..

Hari isnin..tiada apa2 aktiviti sek namun semua cgu2 berhempas pulas menyiapkan kemasukan markah peperiksaan setengah tahun…kerja kami nie memang tiada hentinya…lepas abes kelas…menanda buku..menyiapkan apa yg nak diajar utk kelas lain..then buat apa yv patut utk esuk pulak..tak payah lah sy cerita ttg kerja sy nie…nnti ada yg tak suka..

Apa yg sy nak cerita adalah…ini..!!
Hari selasa..kami ada sukantara..petanggg okeyy…dah laaa cuaca panazz…namun atas dasar tanggungjawab sy laksanakan jugak…bila balik..memanggg laa sgt2 penat dan kepala mula laa nk senoneng..hehehe…panazzz kannn…

Lepas mandi..dan buat apa yg patut …sy pun ambik bvsm..bioever ..sapu kat tmpt2 yg sepatutnya…ehh..sy memangggg SAYANGGG gilaa kat BIOEVER nie…tak tau laaa kenapa…memang SAYANGGGGG SGT2…ok…lepas ber SPA dgm Bioever..sy selubung dgn BVSM…hehehe..kesian en suami…terpaksa beralah lagi…sy selubung sorang2…bestttnyaaaa….apa yg jadi..???

Saya terjaga awal pagi…dlm jam 5.00 pagi…tapi badan dh rasa segar dan besttt sangat..dah ready to rock utk pagi nie..alhamdulilah. ..dengan BIOEVER dan BVSM..sy dicaskan seperti bateri baru…bar utk energy sy hari itu PENUHHHH….bermula hari yg baru dgn semangat yg baru..!!

Thanks BIOEVER…thanks BVSM..
Jom cgu2 1 Malaysia…sy faham masalah anda…sy alami kesakitan anda…biar sy bantu…
Jommm kita ber SPA dgn BIOEVER dan LENA BERADU dgn BVSM..!

》》》》 HARGA TERBAIK UTK CIKGU2 《《《《

image

image

image

Kintan salleh 0197110669. .!

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s