BVSM…Demam Cepat Kebah!

image

SHARING FROM SIS MARFIAH SODONO

Apabila anak-anak demam, ibu mana yang tak risau kan..lagi la anak-anak kecil ni..
memang bawa ke klinik jumpa Doktor, bagi ubat..
tapi bila dah ada Bio Velocity Sleep Mate,BVSM ni, saya perasan lebih cepat kebah..
bila sentuh dahi suhu dah ok, saya tengok anak-anak ni lebih bertenaga berbanding demam sebelum ada BVSM..

Mama diorang ni pun demam gak sebenarnya, tapi foto mama demam tak masuklah..
2 mggu slps anak saya ke-3 ni demam, saya plak demam..saya selubung je dgn BVSM, tak g klinik pun…
saya & suami memang tak suka g klinik kalau demam…hehehe.

Memang cepat kebah, kena minum air bioaura banyak2 la..memang rasa haus sangat, & perlu selalu ke tandas..buang haba ya.
selalunya kalau saya demam cecah 3 – 5 hari..ni 1 hari dah kebah, & bertenaga berbanding dulu..
kalau dulu bila demam je memang lemah je la 1 badan

Syukur alhamdulillah…walaupun saya tak pasti apa yg BVSM ni buat kat badan kitorang,
memang tak nampak la gelombang garam kristal tu klua dari fabrik pelapik tilam BV ni kan…
tapi hakikatnya ALLAH lah Yang Maha Penyembuh.

Macam kita jumpa Doktor kat klinik la kan, demam, doktor cek semua, lps tu ambil ubat…
balik kita makanlah ubat tu…lps tu alhamdulillah sakit kita sembuh..Doktor ke yg pulihkan sakit kita tu??? ke ubat tu yg sembuhkan kita????

PASTI ALLAH YANG SEMBUHKAN KAN…”MAMA, MACAM MANA LAMPU NI BOLEH MENYALA??????”

NAK KE BAGI ANAK MAKAN UBAT DEMAM & ANTIBIOTIK TU…
CARI ALTERNATIF & PM @SMS @ WHATSAPP SY DI 0197110669. .

image

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s