Instant Result…GUARANTEED..!!

Seminggu sebelum cuti sekolah bermula,,saya amat teruja menghantar PB kpd seorang adik nie…sangat2 teruja..bahkan semasa saya dan rakan2 serumah beliau membantu memakaikan PB..memang tak terkata PERASAAN kami..

Semangatnya saya dan teman2 beliau..sungguh teruja…setelah selesai PB menyaluti tubuhnya…Ya Ampunnn…sylah org yg paling bahagia sekali…JELAS nampak “shape” pada pinggangnya..dan “si comel” yg bhg atas..jelas nyata BERUBAH..ala2 nmpk seksi gitu..syukur alhamdulillah…diharap beliau terus disiplin dgn PB setiap hari..utk mendapatkan bentuk badan idaman..jangan cuba2 ingkar ye..

oh..ya..saya tidak dibenarkan mengeluarkan gambar dia…so saya pinjam dan mintak izin kpd tuan punya gambar ni utk sy share..adik saya tu kecil sikit BADAN nya dgn pic nie..tapi dgn PB..tiada yang mustahil..

Selepas DISIPLIN memakai 8 jam PB selama 3 BULAN..lihat perubahan adik ini.

 

Instant Result ..i like…imagine..kalau kita terus disiplin pemakaian PB selama 3 -6 bulan…???!! WOW..!!

Oh ya…bagi adik saya ini juga saya ARAHkan utk menyapu BIOEVER..so..pakej yg lengkap 2 in 1 ..Kesihatan..Kesliman..Keseksian..Wow..tak sabar nak updated lg 3 bulan..Anda semua bila lagi...Raya dah nak dekat nie...jgn CEMBURU bila..ramai yg dah boleh melaram dgn KEBAYA…!!

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Perawan semulajadi and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

