BVSM (Pelapik Tilam Bio Velocity) : Testimoni lagi..

Testimoni BVSM yg senakin hebat di pasaran..jom baca..then lepas nie sy kongsikan pula pengalaman sy dgn BVSM pula…

Kredit to sis Norlidah Nordin

Tetiba saya terpanggil plak nak berkongsi testimoni ttg Bio Velocity Sleep Mate(BVSM) ni..mmg lps guna BVSM ni byk kesan yg saya dpt..antaranya sakit kepala, lenguh2, sakit tumit lps bergerak seharian..semua settle keesokan paginya..
Tidur pula mmg sgt nyenyak..kata org dp
t tidur yg berkualiti..walaupun tidur tak sampai 5 jam pun rasa sgt puas bila bangun confirm rasa segar & bertenaga je..aura pun makin positif..

TERKINII…pg td masa bgun tido saya hampir2 nak kena simpul biawak a.k.a ular2..biasanya saya akan pegang betis & gerak2kan jari kaki..namun masih akan rasa sakit di bghn betis..tp amazingggg nye pg td saya ntah mcmana ble gosok2kan betis kat BVSM ni..2/3 kali gosok je..sakit trs hilang..ajaib sungguh..sgt cepat tindakbalasnya..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kredit to Pn.Azura Nor

Saya telah disahkan mengidap sakit kencing manis l/kurang 10 tahun yang lalu, salah satu kesan dari itu kaki dan tangan akan rasa kebas, ada masanya rasa macam kena cucuk duri. Saya rujuk pada doktor, katanya salah satu simptom yang melibatkan urat saraf. 2-3 hari sebelum saya diperkenalkan BV, kedua-dua belah tangan saya tidak dapat digenggam..jari jemari kaku dan amat sakit. Kerja harian saya te
rganggu dan perasaan susah hati setiap masa sehingga mengganggu masa tidur saya.

Disebabkan masalah itu, Puan Aisha Huri telah meluangkan masa rehatnya bsm saya untuk mencuba produk yang telah digunakan oleh beliau dan keluarga dalam mengatasi masalah kesihatan.
Alhamdulillah, setelah mencuba BV dan sapuan Krim nano BE diseluruh tapak tangan saya, dengan hanya membalut tangan di dalam lipatan BV selama 2 jam yang mana setiap 45 minit saya disuruh minum air mineral sebanyak 2 gelas, doa tanpa henti dengan izin-NYA! dalam masa lebih kurang 2 jam, tangan saya sudah boleh digenggam semula.

Terima kasih Allah, Terima kasih Puan Aishah yang telah memperkenalkan produk BV dan BE kepada saya. Kini saya rasa lebih sihat dan badan lebih ringan. Moga perkongsian ini dapat memberi manfaat dan kebaikan pada semua. In shaa  Allah

image

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Testimoni Rambut Hampir Botak Kembali Tumbuh dan Lebat

kredit to Arifin Shah

Rambut saya hampir botak sejak dari beberapa tahun yang lepas…. mungkin juga sebab keturunan di mana hampir kesemua adik beradik lelaki saya botak apabila sahaja memasuki usia 30-an.

Alhamdulillah selepas 2 bulan menggunakan Pelapik Tilam Beraura Bio Velocity, isteri saya perasan rambut saya kembali tumbuh dan lebat… Saya sangat teruja!! Syukur alhamdulillah..

image

So…kepada yg masih ragu2..jgn tunggu lagi. .hubungi sy utk konsultasi percuma ttg BVSM..019 7110669
Harga BVSM hanya RM1288 shj.

About kintansalleh

Seorang guru dalam masa yang sama adalah seorang Usahawan..Mencipta dunia baru yang lebih bermakna dan sedang menuju ke arah Kebebasan kewangan.. Seorang Isteri kepada seorang suami yg penyayang dan ibu kpd sepasang anak2 anugerah Allah.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s